Friday, December 2, 2011

KEKASIHKU


Nak share tentang KEKASIHKU aku ? (aku tulis huruf besar ni sebab aku terlampau sayang sangat kat dia) . Pengasih dan penyayang sifat dia . Betul ni tak tipu yerr ! Pure cintalah katakan , hehe .. apa taknya , masa aku susah mintak tolong je pada dia . Sure akan datang bantuan .. bila mengadu kat dia .. terasa PEACE semacam jer .. so , memang surelah KEKASIHKAN ?! Ishh .. berutung betul dapat kekasih macam ni .. tak pernah nak sakitkan hati aku .

Bila² masa jer .. aku boleh contact dia .. yang seronok tuu .. sebab memang betul² rasa dia tuu dekat di hati ni ! Yelahkan , cinta punya pasal . Dia tak kesah pon .. kalau aku tak ingat kat dia , rugilah aku .. sebab kalau aku ingat , dan aku contact dia .. sure macam² aku dapat .. tak kiralah material ker , spirintual ker .. emm , memang KEKASIH SEJATI tuu . Biler aku rindu kat dia .. baca je surat² yang dia bagi . Macam² nasihat yang ada kat dalam tuu .. siap bagi example lagi , nak suruh fahamlah katakan .. sebelum tuu aku pernah gak frust cinta .. memang sedih la masa tuu , yelah cinta bagaikan nak rak .. tetiba clash macam tuu jerr .

Tapi KEKASIH aku yang ni lain . Dia tak pernah kisah pon ngan cinta lama aku tuu .. siap bagi semangat lagi .. dia takde cemburu pon .. cuma aku jer yang cemburu kat dia . Punyalah ramai peminat yang jatuh cinta kat dia .. so , aku pon kenalah usaha betul² . Kata omputeh , ''what we give , we get back'' .. so , kalau usaha aku lebih sikit .. aku akan dapat lebih la kan ! Haa .. lagi satu KEKASIH aku ni baik sesangat .. PERFECT ! Tuu yang kekadang bile jer tengah malam area jam 3-4 pagi .. kalau aku terjaga sure aku contact dia .. aku siap nangis² lagi . Nak uat camner aku rindu giler kat dia . SESANGAT RINDU !! Sebenarnya KEKASIH aku ni kaya .. millionaire , billionaire .. dan entah nyer apa lagi .. aku pon tak kuasa nak sebutnya .

PEMURAH pulak tuu .. semua keperluan hidup aku dia yang support . Caya tak ?! Free of charges .. tapi aku tak sedap hati , mestilah kena hargai apa yang dia bagi tuu kan ! Mama aku kata , ''kalau orang dah bagi .. suka ker , tak suka ker .. ambil jer laa , pastu pandai² lah balas budi .'' itu yang aku sanggup berkorban apa saja tuu .. cheewah ! Dia suruh aku belajar bersungguh² .. kalau boleh aku nak belajar semua ilmu . Sabab KEKASIH aku ni memang cerdik + bijak + pandai + genius etc .. dia kata tanpa ilmu semua amal yang aku buat sia² saja .. dia pon bertambah sayang la kat aku kalau aku rajin belajar .

Sebenarnya , aku malu nak cakap benda ni .. emm , sebenarnya aku belum perah jumpa dia .. tapi aku dah rasa rindu sesangat kat dia , tak tahu nak cakap camner .. lagi pon aku belum bersedia la .. tapi KEKASIH aku ni dah janji suatu hari nanti aku pasti jumpa ngan dia . Sekarang ni pon aku tengah menghitung harta la ni .. tapi kecut perut jugak , TAKUT ! Aku mesti prepare awal² daripada surat² dia yang ada tuu . Aku taw apa yang dia suka , apa yang dia tak suka . Tentulah aku nak benda yang dia suka .. so , dia bertambah sayang lah kat aku ni kan ? Takpe larr berkorban sekarang , sebab dia dah janji .. sape² yang dia sayang , dia akan bagi HADIAH SPECIAL yang aku tak pernah berfikir pon .. ishhh , rindu sesangat dah ni .. kekasihku .. aku berjanji untuk pertahankan cinta suci ni .. walau nyawa dikorban , walau kita tak pernah bersua .. aku tetap bahagia .. itulah KEKASIHKU ALLAH SWT . Cinta yang satu , cinta teragung . =')

~,~ Thanks For The Reading . Like Kalo Suka ♥ .

Followers